Friday, March 27, 2009

2 Years Ago.....

Atlit UiTM

Perawan Pdg Jawa..hehe


Bersama Penceramah Bebas Anti Dadah


New : Berkampung - Home Stay @ Rembau.....hehe

The Forbidden Technique


Xpdc ke kg. Mape - Nuang


Pangkor Island



Kursus Ibadah Puasa 2007 bersama Ustaz Hafizan



Tu Dia.... Omar

ETIKA KAMI

mmm..kejap je rs masa berlalu..tnpa disedari dh 4 tahun spent time kat uitm...byk yg dirs pahit manis, msm pun ader..hehe... terima ksih kepada kwn2 untuk kenangan yg terindah yg x dpt dilupakan..hope relationship bkekalan lepas grad nnti... :)

9 comments:

eSkrEm cKLaT said...

wah... KA mengeluarkn cerita sedih...
xkn xnk dtg uitm lg jenguk adik2,,,

faisal ezani said...

wey...aku dari awal sampai akhir memang xpuas ati dgn ko... ko ingat mentang2 ko famous,suke2 ati jer nak kenakan org laen..dah 4 tahun aku simpan dalam ati akhir nyer aku kena luahkan kan jugak... memang ko ni jenis yg menyusahkan org.. nape laa ramai gilo org dok cari ko tiap2 hari... memang ko ni perghh...panas jerr aku rasa...
mangkuk ayun betol...
tolo ularr laa mu ni...
ko aka makanan bakal menghancurkan masa depan kite jika tidak di jaga...

haha....

ka,mane kenangan gi melaka..haha

faisal ezani said...

dalam 4 tahun ni,
ka, ko telah byk memalukan aku...
i sue u,
see u in court...

Nuarex @ K.A said...

pergh...cuak betul tgok komen pusar...sorry ye pusar nnti aku keluarkan gmbr yg ko mrh tu ok...i see u in court with fadhlul

Nuarex @ K.A said...

kenangan di melaka tu biarlah menjaadi rahsia dan ingatan ACB8C...hehe

abangwan said...

wah.ader yang nak sue K.A. Saper ni yekkk?

AimihAyy said...

kenangan melaka dh ade dlm CD la pusar!
mana boleh publish!
nk tgk byr la, kan KA??
hamepeh tul pusar.ayat keji gile.

Gadis Kecil said...

kngn di rembau ada..
tp iss xd pun..
huhu..
sedih nya nk berpisah..

fadhlulridhuan said...

study, study gak...
facebook, facebook gak...
xkan xder cite baru blog???
neway, sukses exam...